17 Mayıs 2011 Salı

GÜLLERİN İÇİNDEEEENNN ..

Merhaba,


Üretken güzel insanlar,üretmeye meyilli ama fırsatı olmayan,"üretmeyi asla beceremem,ben sizleri izlemekle yetinirim.." diyen güzel insanlar! ;)))
Olsun hayat her haliyle güzel yine de ..Tadını çıkarıp,dolu dolu yaşamak lazım..


Bir kaç gündür yine evimle ilgili bazı çalışmalar yapıyorum..Biraz dikiyorum,biraz boyuyorum,yapıştırıyorum,tamir  edip yeniliyorum..


Bunun yanında blog arkadaşlarımı da çok yakından takip ediyorum,  farkındalardır zaten ;)


Gelelim fotoğraflarıma ;


Önceki postlarda sizlere yeni evime taşındığımı anlatmıştım.Karadeniz Sahil şeridinin üzerinde olduğu için yazlık ev gibi döşemeye karar verdim.Elimden geldiğince kullanışlı ve de ekonomik olması için biraz uğraş verdim  ;)  
Ee..Herkesin bildiği gibi ekmek aslanın ağzında değil artık midesinde  :P  
Bu bir sebep evet, ama ben böyle uğraşılarla hayatımı daha da güzelleştiriyorum..   :


Sizlere yeni yatakbaşımı yapılış görselleri eşliğinde sunuyorum ;    


OSB olarak yapı marketlerde ve bazı büyük nalburlarda çatı yapımı için satılan 2,40x1.22  boyutlarında sıkıştılmış tahta parçalarından oluşmuş plakayı,üzerine ise aynı boyutlarda satılan 5 cm havında süngeri satın aldım(Bunu da sanırım döşeme yapan,sünger satan yerlerden bulabilirsiniz,şayet bulamazsanız metre ile satılan elyaf alıp 2 yada 3 kat üstüste getirerek zımbalayabilrsiniz).Kaplamak için de koltuk döşemesi yapan yerlerden bulabileceğiniz kadife kumaş parçalarından aldım.  ;)   
Ben sahip olduğum yatak örtüme göre renklerimi seçtim.Dikiş makinası ile ölçülere göre diktim.Parça parça da istediğiniz renk ve şekiller yapmak mümkün..Kırkyama (Patchwork) yapan arkadaşlarımız eminim çok güzel şeyler yapabilirler.
Plakaya önce süngeri zımbaladım. Ardından kumaşı eşimin de güçlü kollarını kullanarak gerip arkadan zımbaladım.İşte bitti..Bu kadar..
Daha fazla süsleme yapmak istemedim,çünkü odamdaki diğer aksesuarlarla bütünlük oluşturmasını,birbirlerinin önüne geçmelerini de istemedim.











Yatak başının duvara monte edilmiş şeklini de görmeniz açısından ,ben şofben asmak için 
kullanılan  L şeklindeki vidalarla monte ettim.



 


ARTIK HERŞEY YERLİ YERİNDE ..      :)




Bu küçük uzun sehpaları öyle geçerken bir yerde görüp bir kenara koymuştum..Bu evime  kullanmak kısmetmiş ;) Eski halini üstte görüyorsunuz. Alt kısımlarına ilerleyen günlerde kitaplarımız için raf eklemeyi düşünüyorum ;)












Burada da odamdaki yeni halleri ;)




Geçenlerde sizlere bir de yeni bir tepsi boyuyorum diye yazmıştım..


Henüz verniğini atamadım ama bunu da paylaşmadan edemeyeceğim ;
















Umarım içinizi açmışımdır ...


" Yorumlarınızla beni çok mutlu edeceksiniz.."


Paylaştıkça güzelleşeceğimizi söyleyen ve paylaşımlarını bizlerden esirgemeyen güzel insanlara ithafen..

SEVGİLER!

14 yorum:

  1. Çok beğendim hepsini:) Hangisini öveceğimi şaşırdım. Çok romantik bir oda olmuş. Ben de yatak başımı deri ile kaplamayı düşünüp sonra vazgeçmiştim. Yine aklıma düştü şimdi:)
    Eline sağlık, güle güle kullan.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Me dejas sin palabras,es todo precioso.
    Un besito.

    YanıtlaSil
  3. hakkaten romantik bi oda olmuş:) ellerine sağlık. yatak odasında beyaz mobilyayı hep beğenmişimdir

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller,hepsi birbirinden güzel olmuş,ellerine sağlk...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Marifetli Peri ;) Çok sevindim heveslendirdiğime ;) ..

    Conchi,he sido muy feliz.Muchas Gracias ;)

    Sueda, Teşekkür ederim ;)

    Sevgili Özlem çok teşekkür ederim. ;)

    YanıtlaSil
  6. Mükemmel bir yatak odası en bayıldığım renk kombinini kullanmışsınız,bu arada MASKE ETKİNLİĞİME verdiğinizi destek için de çok teşekkür ederim.Gerçekten bir örnek görmeye en başta etkinliği hazırlayan benim ihtiyacım var zira sizin kadar bu konularda becerikli değilim
    :(
    SADECE SONUNA KADAR EL EMEĞİ DİYENLERDENİM!!!Çok memnun oldum sizi tanıdığıma etkinlikleri yepyeni yüreklerle beni buluşturduğu için çok seviyorum zaten.DÜNYAMA HOŞ GELDİN ARKADAŞIM;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lemonade nerelerdesiniz..Sizi çok merak ettim..Maske etkinliğini yapamadık ??? SEVGİLER!

      Sil
  7. çok hoş tasarımlar ! Tebrik ederim ! Halime ;)

    YanıtlaSil
  8. tek kelimeyle MAŞALLAH BAREKALLAH DİYORUM yazının başında dasöylemişsiniz. hevesi olupta yapamayanlardan biri de benim. fiskosa bayıldım benimde kapının önünde bekleyen bir fiskosum var. fikir oldu bize de sağolun .. bende çok isterim böyle eserler ortaya çıkarmayı aferim valla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim..Beğenmenize ve fikir almanıza sevindimm.. SEVGİLER! ;)

      Sil
  9. Hepsi çok güzeller.. yaptıklarına bayıldım. Ahşap boyama kursuna yeni başlayan biri olarak sizden güzel fikirler aldım teşekkürler .

    YanıtlaSil