26 Eylül 2017 Salı

SAÇ BAKIMIM NASIL OLMUŞ?


Merhaba,

Ben oldum olası uzun dalgalı saçlarımla anılırım.. Arkadaşlarım,ailem,özellikle de eşim tamamen doğal ,boyasız olan saçlarımın bana çok yakıştığını sürekli dile getiridikleri için de en fazla kırıkları aldırıp, 4-5 parmak kestirir oldum. Bazen kısa saçlarını kısa ve şahane modeller kestirenlere özenmiyor değilim ama hiç kısa saçım olmadığı için nasıl hissederim bilmemiyorum :/ Özellikle kuaförde karşılaştığımda 'sakın kestirme!' diyen kısa saçlı bayanlar da çok..

Saçlar biz kadınların önemli süslerinden biri..Sadece kadınların değil erkeklerinde öyle..Ezip geçmeyeyim beylerimizi de :) Sadece süs te değil derimizin uzantısı. Derimiz kuruduğunda,çatladığında,tahriş olduğunda nasıl hemen en ufağından bir krem sürüyorsak,saçlarımıza da özen göstermeyi alışkanlık haline getirmeliyiz diye düşünüyorum.
Özellikle anneler size sesleniyorum,bunun bence alışkanlık haline gelmesi bizlerde başlıyor. Bakımlı olmak sadece makyaj yapmak değil. Öncelikle tertemiz olmak ve doğru ürünleri, doğru oranda kullanabilmek bence.. 

Ara ara kendim bakım yapmaya çalışsam da bu kez kendimi profesyonel ellere emanet etmek istedim. 

Makas Etiler de Yusuf BAŞÇI önderliğinde saçlarıma argan yağlı besleyici ve canlandırıcı özel bir bakım yapıldı. Sonuç beni gerçekten çok memnun etti..





Bu pozu çekip instagram üzerinden paylaştığımda, o meşhur şampuan markalarının kızlarına benzetip bunu dile getirenlere buradan tekrar teşekkür ederim... Yapılan bakımın bu denli görünmesi ve bu şekilde yorumlanması da beni ayrıca memnun etti. Bakımın yaş aldıkça da daha sık yapılması,yaptırılması gerektiğini de böylece öğrenmiş oldum. :)


Değerli Hande Özçarıkçı'nın daveti ile şık bir mekanda birbinden tatlı arkadaşlarım Selin Altay,Serap Oğuz Tan(@serapoguztan),  Elif (@bademlebuduk), Zehra Dörter(zehradörter), Deniz Saatçioğlu(@denizsaatcioglu) ve diğer arkadadaşlarımızla keyifli bir gün geçirdik.

Teşekkürler Hande Özçarıkçı
Teşekkürler Makas Etiler

Yaz başında gerçekleştirdiğimiz bu buluşmamızın blog yazısını henüz yazabiliyorum.Hala eski performansıma ulaşmadım sanırım.. 

Telafi etmeye çalışacağım.. Biriken ve sizinle paylaşmak istediğim o kadar çok şey var ki..

Beni Instagram ve Facebook tan an ve an takip etmek için arama kısmına;

>> Mirayshandmades << 

yazmanız yeterli ;)

Sormak istedikleriniz, görmek istedikleriniz ya da yazılarıma eklemek istedikleriniz olursa lütfen çekinmeyin.. Yorumlarınız beni gerçekten mutlu edecektir.. :)))

Görüşmek dileğiyle.. 






2 yorum:

  1. Miraycım saçların gerçekten çok güzel görünüyor
    Özel olarak uyguladığın başka bakımlar da var mı

    YanıtlaSil