10 Ekim 2012 Çarşamba

BARIŞ BEY'İN ÇAY KUTUSU,ZERRİN HANIMIN CUPCAKE-Lİ MUTFAK SETİ - BANUCA'YA ZİYARET

Merhabalaaar!
Umarım herkes iyidir..Ben de mevsim geçişi nedeniyle 2 hafta önce gripten nasibini alanlardanım..Atlatması da inanın uzun sürüyor ve ne menem birşeyse ilaçsız geçmiyor..Her ne kadar yediklerime o kadar çok dikkat etsemde,doğal yemeye çalışsamda yakalanıyorum zaman zaman..Gerçi bu seferki "hırka giysem terlerim,t-shirt giysem üşürüm"den oldu..  :D  Neyse 1 hafta yatıp dinlenince bomba gibi kalktım çok şükür..
Cicilerime kavuştum ve hayatıma güzellik katmaya devam ediyor, sizleri de eğer arzu ederseniz bu duruma dahil etmek istiyorum..

Aşağıda gördüğünüz çay kutusunu Marmara Üniversitesin'den başka bir kuruma geçiş yapan Barış Bey'e özel olarak tasarladım.Kendisi şiir yazıyormuş ve arkadaşları bana seçip mail olarak gönderdiler..Bu şiirleri kutunun üzerine transfer yaptım.Laf aramızda ne romantik değil mi?
Klasik araba desenlerimi hamurla kabartıp,şiirleri ile ve uygun metal objelerle kolaj yaptım..Umarım siz de beğenirsiniz..





Şimdi göreceğiniz cicişler de Zerrin hanımın..Mutfağına takım yaptık..Çakılmış tahta görünümü verdim.Rafın üst kısmında da aynı görüntü var,fotoğrafta belli olmuyor..Üzerine meşhur cupcake taşıyan kızımızı özellikle istedi..Dekoratif mühürlerle ve uygun bulduğum desenlerle hamur kabartma yaptım.Rafın alt kısmından istediği mutfak aletlerini asabileceği L vidalar ekledim. Böylece daha kullanışlı oldu.  ;)
Biliyorsunuz ben kullanışlı işler yaparım :D...

Bu arada cupcake sevmeyenler de vardır mutlaka,her yanımız cupcake oldu diyenler..Benim bu ara çok hoşuma gidiyor..O nedenle de çok zevkle çalışıyorum.Umarım daha ileride sevmeyenlerin gönlünü çalacağım ürünler yaparım.. ;)))

Önce bizimkiler (misafirlerim vardı!) onlar beğendi,sonra da Zerrin Hanım fotoğraflarından çok beğendi.. ;) Ben de çok mutlu oldum..  :D






"Sevgili Zerrin hanım ve Barış Bey umarım hep güzel günlerinize şahitlik ederler.. "

Diğer yapıyor olduklarımla beraber dönmek üzere..Yorumlarınız beni çoook mutlu edecek..  ;)

UNUTUYORDUMMMM !



Geçtiğimiz hafta Banuca Bloğunun sahibesi Banu Abla'ya sürpriz bir ziyaret yaptık..Fiamma,Serpil Aksungur,Fidoş..Banu ablacım ve Solmaz Teyzecim bizi o kadar güzel ağırladılar ki..Eşim de ön tarafta dağ -deniz manzaralı hamak keyfi yaptı..(Bunun için de ayrıca teşekkür ediyor-tadı damağında kalmış!)
Zaten cennette yaşıyorlar..Biz de sayelerinde görmüş olduk..Çok ama çok teşekkür ediyorum..Hepinize ayrı ayrı..Sizi çok seviyorum.. SEVGİLER!


Şimdi Miray'ın işlere koşma vakti..Hepinize mutlu günler diliyorum..
Görüşmek dileğiyle..

SEVGİLER!

Unutmadan : Önceki kaydımda ilk yaptığım  Cupcake Saatler vardı! Tıklayabilirsiniz.. ;)

42 yorum:

  1. Her biri ayrı güzel olmuş ya, bayıldım seninki yetenekten öte bir şey bence :)

    Bir gün evlenirsem şayet çeyizimde senden bir şeyler mutlaka olacak, olmalı!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. supercellma, çok teşekkür ederim!
      hayırlısıyla evlenirseniz mutlaka beklerim ;))

      Sil
  2. OOooOOooOooooooo hepsi birbirinden güzel olmuş, şiirleri transfer fikrine bayıldım, ayrıca şiirde çok güzeldi. :)

    Ellerine, emeğine, yüreğine sğlık. Güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hobivakti, çok teşekkür ederim! evet bu kadar kısa sürede hoş bir tasarım oldu ve benim de içime sindi.. ;)
      Şiirler de hoş gerçekten..romantik bir bey!
      sevgiler!

      Sil
  3. Süper :-) her zaman ki gibi....

    YanıtlaSil
  4. Her zaman ki superrrrrr

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım süper olmuş her biri...

    YanıtlaSil
  6. ne güzel şeyler bunlar cnm, eline sağlık. blogunu da çok beğendim. gül yapraklarına bayıldım. bloguma beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selmanindunyasi, çok teşekkürler! mutlaka geleceğim.. SEVGİLER!

      Sil
  7. Çok güzel olmuş, o metal aparatları online alabileceğim bir adres biliyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahar006 çok teşekkürler canım.. online olarak satan bilmiyorum..Kilo ile satılıyor.Metal aparatlardan beğendiklerin varsa ben göndereyim sana..
      SEVGİLER!

      Sil
  8. Bu muhurleri nereden bulabiliriz bu arada çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esce,hangi mühürlerii? :D
      bu arada teşekkür ederim! ;)

      Sil
  9. benim gibi şiire düşkün biri için "şiirli kutu" harika bir fikir oldu Miray; ellerine sağlık. Resim çok güzel sizler de çok hoşsunuz. Sevgilerimi yolluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsen hanım çok teşekkür ederim.. SEVGİLER! ;)

      Sil
  10. Cupcakeler yine harikaa, ben hiç bıkmayacağım sanırım bu cupcakli objelerden:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lolipu, bende bendeee ;)
      Çok teşekkür ederim!
      SEVGİLER!

      Sil
  11. Miray'cığım ellerine sağlık her biri ayrı ayrı çok güzel tebrik ederim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap ablacım çok teşekkür ederim! ;)
      SEVGİLER!

      Sil
  12. OOO Barış bey'!in kutusu pek bir güzelmiş, face de görmemiş myiim ben bunu hele ki kendi şiirleri ile ne kadar anlamlı olmuştur kimbilir:) O yazıları nasıl transfer ediyorsun, zor olmuyor mu can? Ellerine sağlık yormadan çalış kendini havalar sakat tekrarlamasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiamma, ablacım çok teşekkürler..Evet görünce şok olmuş gerçekten.. Normal transfer tekniği.. ;) SEVGİLER!

      Sil
  13. Bence harika olmuş ellerine sağlık çok sevdim ayrıca cup cake hastasıyım ben ona ayrıca bayılıyorum bloğumda görmüşsündür saatimide :)Çok hoş tasarımların var ellerine sağlık gönlüne mutluluklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe lila, çok teşekkür ederim..Evet gördüm, seninki de harika! ;) Beğenmene sevindim..
      Tekrar görüşmek dileğiyle..
      SEVGİLER! ;)

      Sil
  14. Miray'cığım, yine harika işler ve harika bir kutu ellerine sağlık.
    Bu arada geçmiş olsun canım.
    Pazar günü geliyormusun? seni görmeyi çok isterim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meralhobiart,çok teşekkür ederim canımcım! ;)
      SEVGİLER!

      Sil
  15. sevgili miray
    banu ziyaretiniz cok hos goruntulere gelmis....once bunu soylemek istedim
    tasarladigin hersey gibi bunlarda sahane gozukuyor
    sevgiler miray

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihan ablacım çok teşekkür ederim..Bir gün size de bir sürpriz yaparız belki..;)
      Beğenmenize çok sevindim..
      SEVGİLER! ;)

      Sil
  16. Çay kutuların mı.... çoook çirkinleeeer :)) Nazar değmesin kızcığıma :)

    Bi geldiniz tadı damağımızda kaldı... anlarsınız ya.... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banuca, ablacım çok teşekkür ederim..
      Yine geleceğiz hiç şüphe olmasın! ;)
      SEVGİLER!

      Sil
  17. Miray'cım senin gibi yaptıkların da çok şeker . Ellerine sağlık. Ben pazar kahvaltısı için teşekkür ediyorum. En kısa zamanda tekrarlıyalım . Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. funda ablacım çok teşekkür ederim! Beğenmen gerçekten beni çok mutlu etti..Ben de teşekkür ederim..Herşey çok güzeldi.. SEVGİLER! ;)

      Sil
  18. merhabalar öncelikle ellerinize sağlık bütün yaptıklarınız harika ben bu çay kutusu üzerinde ki çizgleri nasıl yaptığınızı merak ediyorum bildiğim kadarıyla bir teknik ama dekopaj veya çizim de olabilirmi?

    YanıtlaSil
  19. Ne güzel çalışmalar bunlar,çok beğendim.Sizi kutlarım.Sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  20. Miray hanım merhaba,
    Bunların siparişi için sizinle nasıl iletişime geçebilirim?

    YanıtlaSil
  21. Bayildim valla ellerinize saglik bende bugün evde acaba neyi yenilesem diye dusurken elime tavla kutusu geçti simdi sizin yaptiginiz bu kutuyu görünce haahh tam aradigim şey dedim simdi kollari sivayip zimpara yapayim kutuya :) yalniz su tahta cakilmis görüntüsünü nasil vercem bakalim güzel olacak mi içinde pasta malzemelerin kaliplarimi koyarim :) heycanlandim şimdiden

    YanıtlaSil
  22. Ya bayıldım bende ıstıyorum nasıl ulasacağım sıze. Mail adresım tursamdemet03@outlook.com lutfen bana ulaşın nolur...

    YanıtlaSil
  23. Dcupecakelere bayıldım lutfen bana ulaşın bende ıstıyorum dmtdmrhn@gmail.com lutfen bana ulaşın nolur

    YanıtlaSil