8 Mayıs 2011 Pazar

DÜNYANIN EN ÖZEL KADINLARINA " ANNELERİMİZE" VE BENİM MELEK ANNELERİME SONSUZ SEVGİLERİMLE !

Tüm annelerin ve anne adaylarının bu özel gününü en içten dileklerimle kutluyorum! ;)



Ve..Benim Canım Annem ;


Hadiye Yıldızlı
Beni ve 2 kardeşimi bu dünyaya getirip, büyük sevgin, sonsuz şevkatin, tüm hayatınla büyüttüğün ve hep yanımızda olduğun için tüm kalbimle teşekkür ediyorum!  (Bizim için yaptıklarına cümleler yetmez !)

Allah seni başımızdan eksik etmesin! 




  Ve Sevgili Eşimin Annesi Canım Annem; 

Emine Taşkıran

  Beni ilk günden itibaren kendi evlatlarından bir an olsun ayırmayan güzel insan ANNEM ! Senin de "Anneler Günün Kutlu Olsun! "



SİZİ ÇOK SEVİYORUM!




HERKESE SONSUZ SEVGİLER!

5 yorum:

  1. Ne hoş yazmışsın...
    Darısı senin başına diyorum o zaman:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim,İnşallah! ;)))

    YanıtlaSil
  3. Allah kimsenin yavrusunun basindan Annesini eksik etmesin

    YanıtlaSil
  4. Amin ! İnşallah ! Dualarınız için teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  5. Mesajını anca gördüm teşekkür ederim Allah sizin acınızı bana göstermesin. Sizin gibi evlatlar verdiği için Allah a her gün şükrediyorum...

    Seni çok seven Annen...

    YanıtlaSil