26 Mayıs 2017 Cuma

BANA DA, COTTONBOX'A DA BAHAR GELDİ !

MERHABA!


Uzun bir aradan sonra sizlerle birlikte olabilmenin mutluluğunu yaşıyorum.. İşlerimin yoğunluğu ve hayatımdaki bazı değişiklikler nedeniyle uzak kaldım.. Sosyal hayatıma da devam edemedim bu süreçte.. Davet edildiğim Cottonbox etkinliği'ni paylaşmak istiyorum sizinle.. Bizleri İstanbul Ömerli'de bulunan doğa ile iç içe olan Riva's Club Restaurant'ın kendine ait piknik alanında gün boyunca ağırladılar..

Baharla birlikte doğanın tazelenişinden ve uyanışından ilham alan Cottonbox,  rengarenk ve capcanlı desenlerden oluşan bir koleksiyon sundu bizlere.


 Ilık yaz gecelerine eşlik eden pikeler, gençlerin dinamizmini yansıtan genç takımları, miniklerin düşlerini süsleyen bebek takımları, dantelli, güpürlü ve fistolu özenle işlenmiş çeyiz setleri, anti bakteriyel bambu havlu takımları ve banyo grupları kullanıcılarla buluşmayı bekliyor. Sağlıklı üretim önceliğiyle tüm ürün gruplarında sadece pamuk ipliği kullanan Cottonbox, % 100 pamuk bitkisini, tarladan üretime, dikimden baskı boyaya kadar tamamen sağlıklı süreçlerden geçirerek, kullanıcılarıyla buluşturuyor.Ben tüm koleksiyona hayran kaldım..


Yaz dekorasyonun vazgeçilmezi ve sıklıkla tercih edilen konsepti marin, Cottonbox’ın yeni koleksiyonunda da yerini alıyor. Çapa, halat, gemi ve fener figürleriyle öne çıkan “Marintime” grubu, lacivert, kırmızı ve beyaz renklerin hakimiyetinde yaz ruhunu odalara taşıyor. Pamuksu yüzeyi ile terlemenin önüne geçen marin gruplar, sıcak yaz geçelerinde rahat bir uyku için ideal.Marine temasında çocuk ve genç odaları da unutulmamış..




Koyu.elegan severler alt fotoğrafa doğru gelsin..Damask desenleri kendi stillerinde ve renklerinde yorumlamışlar..

Bebekler için hazırlanan nevresim ve pike grupları hem desenleri he de dokusuna hayran kaldım..Sağlıkla büyüyen mutlu minikler için hayal eden ve tasarlayan Cottonbox’ın, 2017 İlkbahar & Yaz Koleksiyonu’nda yer alan bebek grupları renkli ve neşeli desenlerini kesin görmelisiniz.. Bebeklerin hassas ciltlerine özel üretilen ve tüm alerji testlerini geçen ürünlerinde, %100 pamuk ipliği kullanılıyor. Bayıldımmm!


“Yaşayan Dünya” serisi adını verdikleri nevresim takımlarında gerçek manzara fotoğraflarının baskıları ile hazırlanmış.Yeşilin her tonu, kocaman yapraklar, çiçekler, dikenli bitkiler ve tropik görüntüler 3D baskı ile yataklara yansıtıyor. Gerçekçi desenleriyle öne çıkan seri, yaz sıcağında bir yağmur ormanında uyuyormuş hissi veriyor. Miss miss!





Dantel, güpür ve fisto işlemeli takımlar inci taneleri ile süslenmiş gelin setlerinin dokusunu da çok sevdim.Beyaz, krem, pudra ve ekru gibi soft renklerin kullanıldığı setler, gerçekten zarif.



Yüzde yüz pamuk ipliğinden üretilen Cottonbox ürünlerini seviyor ve kullanıyorum..Bunun nedeni  yenilikçi ve dinamik çizgisiyle kullanıcılarını memnun etmeye devam ediyor olması.. Defalarca yıkanmasına rağmen bozulmaması,dayanıklı ve %100 pamuk olması tercihim.

Satış noktası olmayan yerlerden bile ulaşabilmeleri için adına online satış sitelerini yenilemişler..



Bu harika koleksiyonu yakından görmek isterseniz ;
cottonbox.com.tr ye girip inceleyebilirsiniz..

Ben çok keyifli bir gün geçirdim..

Fotoğraflarımdan da umarım sizelere yansıtabilmişimdir..

Pamuk dokusunda kocaman sevgiler!




3 yorum: