6 Eylül 2012 Perşembe

ANNELERE SAATLER VE BİR ATÖLYE AÇILIŞI..

Selaaaaammm!

Yaza veda ettiğimiz şu son günlerde daha çok çalışma aşkı geldi bana..Yaz için kestiğim objelerimde var, hala elimdeler..Yaz bitmeden yayınlamak istiyorum..
Yeni sezona bomba gibi girenler arasına bende katıldım böylelikle.. :D
Yeni yeni çizimler yapıp, şimdilik çizdiklerimi kestim ..Kestikçe yenilerini düşündüm. Kestikçe coştum  :P  Coştukça da coştum.. :D Aman nazar değmesinnn! ;)))
Yavaş yavaş kafamda tasarladıklarımı sizlerle paylaşmaya devam ediyorum..Yavaş yavaş diyorum çünkü çizim, kesim ve dekoratif boyama kısmı biraz uzuyor.. ;)))  Bakmayın coştum dediğime..

Ne olacak benim bu halim bilmem..Yeni yaptığım tasarımlarımı önce anneler gördükleri gibi el koyuyorlar.. ;)))
Şaka bir yana bayramda ikisine de sürpriz yaptım.. Bakın bakalım annemin ve kayınvalidemin yeni mutfak saatlerini beğenecek misiniz???

Bu benim annemin saati. Mutfağımız bembeyaz ve mavi küçük detaylar var..O nedenle bu şekilde tasarladım.



Aşağıdaki fotoğraflarda Emine annemin..Annemin bulaşık tasları dahil herşeyi yeşil olduğu için renk seçmekte hiç zorlanmıyorum ;)))



GÜLE GÜLE KULLANIN ANNELER! SİZİ ÇOK SEVİYORUM!


Merak edenlere yapım aşamaları sırasıyla; Öncelikle düşündüm :D(hahahaa!), çizdim, kestim, sayılarıda ince mdf den kestim (çok zorlandım,hazırları var,satın alabilirsiniz..Sonra 2.sinde polimer kille yaptım.;)..),açılması gereken delikleri açtım, zımparaladım, zemini boyadım, şablon ve metalik boya ile hareket verdim, One stroke (Tek darbe tekniği ile el boyaması) ile gül demetini boyadım, sayıları yapıştırdım,vernikle koruma altına aldım, saat mekanizmasını monte ettim, son olarak fiyonk ve metal objelerle tamamladım..Umarım yardımcı olabilmişimdir..






     İstanbul'a geldiğimi duyan Gül Abla - Gül Tasarım Evi  bazı teknikleri öğrenmek istiyordu ve beni evinde misafir etti..Faydalı olabildiysem ne mutlu bana..Neler yaptığımız görmek ve ayrıntılar için bağlantıya tıklayabilirsiniz..   ;)))  


Geçtiğimiz Cumartesi çok cici bir atölye açılışındaydım..LADYCRAFT - BALMUMCU -BEŞİKTAŞ - İSTANBUL ..
Yolunuz düşerse mutlaka uğrayın derim..Ayrıntılar için yayınımın sonundaki linke tıklayabilirsiniz..
Bu vesileyle çok sevdiğim blog arkadaşlarımla buluşup harika vakit geçirdik..
İlk atölyeye girişimi fotoğraflayan Kübra Hocam'a da sevgilerimi sunuyorum.. ;)



Üstteki fotoğrafta benden birazcık büyük olan ablalarımın meşhur gıdık hareketini yapıyoruz.Ama bir yandan da bana hareketimden ötürü sitemliler.. ;)))




Hepimiz atölyenin raflarında işimize yarayan ne varsa topladık..Dekupaj ve peçeteler içerisinde kaybolduk!!!  :D


 Üstteki fotoğrafta Ayşin Hanım ve kızı Müge.. ;)


Ayşin Hanım'ın annesinin heyecanı gözlerinden okunuyor..  ;)









Meral Sanat Evi
Hobisepetim Nurdan
Kübra Üçer
Serpil Aksungur
Fidoş
Hatişin Hobileri
Fiamma
Kafiye
Nadide - www.nadidelieserler.blogspot.com
Sherry Wood Art - Şermin Hanım
ve bizi çok güzel ağırlayan Ladycraft - Ayşin Önol Hanım  (Buradan tekrar teşekkür ederim..)

Hayırlı uğurlu olsun!..Sizin de fotoğraflardan anlayacağınız gibi, çok şık, çok cici bir atölye..Allah başıma versinnn! ;)))
Üst katıda vardı,ama ben arkadaşlarımı-ablalarımı o kadar çok özlemişim ki,fotoğraflamayı unutmuşum :( 

Hepinizi çok seviyorum.. ;)

Tekrar görüşene dek kendinize iyi bakın!..

Yorumlarınız benim için çok önemli !..Yazabilirseniz sevinirim..  ;)

SEVGİLER!





18 yorum:

  1. Saatler muhteşem olmuş dekupaj yapmadığına sevindim çok farklı ellerine sağlık.Açılış resimlerine imrenerek baktım seyahatte olduğum için gelemedim çok üzgünüm sizleri görmek isterdim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap Kaya, ablacım çok teşekkür ederim.Saatin formunu çizerken inan aklıma hiç dekupaj yapmak gelmedi..Bu form sadece el boyaması olur diye düşündüm :)..Olmamana üzüldüm,gözlerim aradı..Bir dahakine kısmet!
      SEVGİLER! ;)

      Sil
  2. Saatler çok güzel Miraycığım elin değmiş işte:)) Ne güzel bir gündü değil mi, Allah utandırmasın bol kazançlar keyifli zamanların mekanı olsun çok da güzel bir atölye olmuş.Ben de yukarı son anda çıktım:)) ve resim falan çekemedim kimse de çekememiş sanırım ama ana okulu çocuklarının sınıfı gibi cıvıl cıvıldı heryer değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiamma, elim değmiş değil mi? :D teşekkür ederim. Çok güzeldi evet,amin İnşallah..yukarısı da ayrı bir dünya cidden..öPÜYORUM! SEVGİLER!

      Sil
  3. Saatler harika olmuş canım ellerine sağlık şekiller harika.
    Açılış ne kadar güzel olmuş gelmeyi çok isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meralhobiart, çok teşekkür ederim..Ben de yanımızda olmanı isterdim..Sağlık olsun! Sen iyi ol,biz yine buluşuruz.. SEVGİLER!

      Sil
  4. Miraycım saatler harika olmuş bayıldımm...Eeeeee tabi insan zevkli olunca sonuç ortada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ozlems.corner, canım çok teşekkür derim..Sen de çok zevklisin.. SEVGİLER! ;)

      Sil
  5. anneler saatlerini güzel günlerde kullansınlar. fiyonktaki çatal-kaşık detayı çok hoş. ellerine sağlık.
    açılış günü istanbul'dan ayrıldım:( hala orada olsaydım gelebilirdim. ne güzel olurdu.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asortik,çok teşekkür ederim..Ne güzel olurmuş gerçekten.. ;) SEVGİLER!

      Sil
  6. Olá,
    Obrigado por sua visita em meu blog.
    Seus trabalhos são lindos ,adorei os relógios
    bjs
    desde Brasil
    Isabel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eu gostaria de agradecer a você por ter vindo .. AMOR!

      Sil
  7. ay şekerim senin kaynanan olmak varmış:)) bana harcadığın emeğe ve zamana tekrar teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy! Şekerim bende kaynana yok,kayınvalide-anne var! ondan! ;))) Rica ederim.. SEVGİLER! ;)

      Sil
  8. miraycim
    bende seniin annen olabilirmiyim:))))))))))))
    cok hos olmus saaatler,bayildim
    acilis cok keyifli gozukuyor
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihan ablacım tabiki olabilirsiniz..
      Zevkle..
      Çok teşekkür ederim..
      SEVGİLER! ;)

      Sil
  9. Merhaba Miray hanım, ellerinize sağlık, saatler çok hoş. Atölye açılışında tanışmıştık, vitrinde Aslı'nın minyatürünün içine düşmeye çalışan bendeniz oluyorum. Ne tür bir makineyle kesim yapıyorsunuz biraz bilgi verebilir misiniz? Ben minyatür için biraz çalışmak istiyorum ama konuyla ilgili hiç bilgim yok, hiç bilmeyenle uğraşmak zordur ama çok temel bir iki birşey bile bana yardımcı olur. Şimdiden teşekkürler. Sevgiler, Ebru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ebru hanım,
      Çok teşekkür ederim,beğenmenize sevindim..Tezgahüstü dekupaj testeresiyle kesiyorum.Biraz tehlikeli,bol tozlu bir iş..Yakında olsaydık gelir bakardınız,denerdiniz.. :)
      SEVGİLER!

      Sil