16 Haziran 2012 Cumartesi

ANNEANNEMİN MUTFAK RAFLARI ;)


Merhaba!



Fotoğraflarını gördüğünüz rafları, eşimin anneannesine hediye olarak çalıştım.Mutfağında fazla dolap olmayışı ve olan dolaplarının da kendisine göre yüksek olması nedeniyle masasını dayadığımız duvara asılacaklar.Üzerine de kavanozlarını dizmeyi planlıyorum..Henüz görmedi ve umarım beğenir. ;)
Bu ara düğün koşturmacamız var ve bu hengamede birşey yazamıyorum..

Sizinle kına gecemizde sevgili Neslihan'ın çektiği bir fotoğrafı paylaşmak istiyorum..


Görüşmek dileğiyle.. SEVGİLER! 




10 yorum:

  1. yöresel kıyafetleriniz tek kelime ile harika...yeleğin üzerindeki işlemeler göz alıcı..düğün koşuşturmacalarında da kolay gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine Öztürk,Çok teşkkür ederim.. SEVGİLER!

      Sil
  2. yöresel kıyafetlere bende bayıldım:))
    raflarada canım
    kandilin mübarek olsunn:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübranın günlüğü, Çok teşekkür ederim.. ;)
      SEVGİLER!

      Sil
  3. Ne güzelsiniiiiiz :)

    Ne kadar şanslı bir anneannedir buuu, kıskandım, nasıl şirin, nasıl şeker raflar öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banuca, çok kıymetlidir kendisi..Çok teşekkür ederim.. ;)
      SEVGİLER!

      Sil
  4. raflar süper..kına kıyafetlerinize harika..kolay gelsin canım..

    YanıtlaSil
  5. bu ne guzel bayanlar nasıl guzel kıyafetler harıkasın fıstık gıbı:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esce, Çok teşekkür ederim.. ;)
      Fıstıkk gibiyiz dime? :D

      SEVGİLER!

      Sil