18 Nisan 2011 Pazartesi

Koş Miray Koş ! :D

         Dinlenmeye vaktimin olmadığı bu günlerde sizlerle gece yarısından sonra buluşuyorum.. Yorum yazmayanların da beni takip etmeye başladığını hissediyorum ;) Umarım gerçekte de öyledir !  :)


        Size yine dün gece süslemesini bitirdiğim ve aldığım pirinç askıları  Kayınbabamla  (ki kendisine buradan da çok teşekkür ederim! )  monte ettiğimiz mutfak raflarımı sunuyorum  ;)

        Aslında rafların altında böyle askı yerleri yok.Ama ben alt kısmını da değerlendirmek istedim.Bu yüzden biraz araştırdıktan sonra bu askıları buldum. Normal şartlarda askılara asacağımız herhangi bir eşya rafa ağır gelebilir ve taşıyamayabilir. Bu nedenle birleşim yerlerini (yine yardım alarak :D  ) küçük vidalarla sağlamlaştırdıktan sonra boyama işlemine başladım.










                                                    Tekrar görüşmek dileğiyle, Mutlu kalın! ;)))

3 yorum:

  1. Hem kullanışlı hemde çok hoş görünüyor. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim,düşünceleriniz benim için çok önemli ;)

    YanıtlaSil
  3. merhabalaar:)
    sayfanıza geldim ama,gitmek ne mümkün:)
    ne hoşş ne cici hünerler bunlar böyle:)
    emeklerinize sağlık..
    seve seve izleiciniz oldum hemeen..
    bende sizi bekliyorum sayfama..
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil