1 Mayıs 2011 Pazar

Yoğun uğraş ve çabalardan sonra evimizdeyiz artık ;)

Sevgili dostlar geçen hafta Karadeniz sahilinin şirin ilçelerinden biri olan Akçakoca'ya taşındım. Sizlere buradan kucak dolusu sevgiler..Zaman zaman sizlere buradan da görüntüler vereceğim.
 1 haftadır elime fırça alamadığım için size yine daha önce yaptığım çalışmaları yayınlıyorum.




Bu sandığım çok sevdiğim bir arkadaşımın eşine sürprizi.Yaklaşık 1,5 yıl kadar Amerika'da yaşadılar. Orada çektikleri ve onlar için önemli olan fotoğrafları gizlice bana gönderdi. Bende fotoğraf albümlerini koyabilecekleri bir sandık boyadım ve evlerine Türkiye'nin diğer ucuna Kars'a gönderdim.





Degrade boyama ve Mozaik çalışması ile takı kutusu





Benim evimin girişindeki varak aynam.

Resmimin çözünürlüğü çok iyi olmasa da boya püskürtme ile yaptığım sade tepsim

One Stroke için aslında çok renge ihtiyaç yok !      ;)




6 yorum:

  1. Güle güle otur bana yakın gelmişsin, arada balık yemeye geliriz Akçakocaya, güzel yer umarım mutlu olursun...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim,çok yakınsak ve ayrıca balık yemeye geldiğinizde de görüşmek isterim.. Ben daha önce de yaşadım..Çok seviyorum burayı..sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Me gusta utilizar la técnica del decoupage,veo que a ti también.Hay cosas muy bonitas en esta entrada.Un abrazo.

    YanıtlaSil
  4. Muchas gracias! Un abrazo... Adios!

    YanıtlaSil
  5. sankı kaplan poşeti gördüm gibi orda fotoda...bende pendıkteyım ama aslen boluluyum bir akçakoca lafı geçti orda çalışmalarınızda pek güzel bu arada slmlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru görmüşsünüz. :D Ben Kaplan Hobi Merkezi'nin önceki Dekoratif Boyama Eğitmeniyim..Yollarımız aynı yerlerden geçiyor demek ki.. SEVGİLER! ;)

      Sil