27 Şubat 2012 Pazartesi

ÇEKİLİŞİMİN SONUCU !!!

MERHABA SEVGİLİ DOSTLAR!

2 haftanın sonunda çekilişime göstermiş olduğunuz katılımdan ve ilginizden ötürü sonsuz teşekkür ederim..
Toplamda 115 eski ve yeni olarak izleyicim çekilişime katılma şansını elde etti..Fark ettiyseniz tüm katılımcıların linklerini tek tek kontrol edip yorum bıraktım,şartları yerine getirmeyenleri geçerli hale gelmeleri için uyardım..Son anlarda sadece kontrol ettiklerim de oldu ;) Çünkü iş çığrından çıkmaya başladı,yorum bırakamaz hale geldim :D
Listede ismini göremeyenler maalesef, üzülerek dahil edemediklerim, linklerini yayınlamayan ya da katılım şartlarını yerine getirmeyenlerdi..

Çekilişimi aslında eski usul kura yöntemiyle yapacaktım ama listem kabarınca www.random.org yardımıyla gerçekleştirmek durumunda kaldım..



150. İZLEYİCİMİ TAMAMLAMANIZIN ŞEREFİNE ÇEKİLİŞ LİSTEM ..

seralp - serapcamavi.blogspot.com
rengarenk
hobimutfağım
emelden.blogspot.com
Meral Sanatevi
Gül den Dökülenler
Pınar Köse - ATÖLYE NAR
Kübra Baştuğ
fiamma 
MUTFAĞIMDA NELER OLUYOR
ece-derinceece - ECE KALAYCIOĞLU
ay ça - ayfer tatlı - Ayça Ay
cangz - emine kılıç
maya30 - Gökçenin el emeği 
hobivakti 
ebrulikedi
bahar006 - colorsofalllife.blogspot.com
biricitconsungunlugu - yasemin özer
lerzankara
MARİFETLİ PERİ
meralhobiart
reyhan
BEGONYA35
ibalci32 - İlknur Balcı 
gülümser - Gülümser'den
yüksel blazer
mahmur prenses
saliha
ayamaya - annesininhobileri
FERDA
pembedüşler
Gizemli Tosbaga
Selda Akçay - sosyetepazarimm.blogspot.com
hobihane
alisnur - nurcan kaya
handan çetinkaya
zeynep bayram
Kırmızı Evin Cadısı
hünerli eller - narin oklu
lilishindünyası - aylin kaba
İlayda'dan Hobiler
ratatoule.blogspot.com
renkli kuşla herşey tadında
betty boop
NESTUG
hilal
Can Turhan
Marifetli Hanımlar Kulubü
zeynepkb - spumedeninciler
Berna Bbicil
Elif'in Dünyası - Elif Emre Turgay
berna - http://efembenim.blogspot.com
melek yurtdakal
rüya - rüyakız
narinim - narin yücel 
light pink
fidoş
Marifetli Cadı
undenied - herşeydenbirtutam
ebru - hayatinguzelyanlari.blogspot.com
NAZLI 
aslıhan - Aslı Üstün
pamuşum - Arzu Selçuk
GeCe KuSu86 - Neriman Kaşık
Bir Yeni Anne - benimkampanyam.blogspot
counselor019 - 
Beyazkitaplık
tefaufuk tuba
SYB - nehrinkiyisindan.blogspot.com
Uygur İç Mimarlık
Ayşe Türkan
çimen 
http://mutludesign.blogspot.com/
Mehtap Kaya
leyyacraftmania
kahvesever.blogspot.com
neber -seryelber.blogspot.com- yeliz yılmaz
leylaemirgokhan
ozlems.corner
Ahmet Kulaksız
Ayşe Öncül
murelce
efla_hatun
zümra selçuk
huzurlu muzur
Pınar mandzic
zahide güney
Emine Kaya
Şevval Azra
yağmurvil - vildan yanmaz
Özlem Battal
Şükriye Mutlu
Özlem Elmacıgil
yasemince
sAadet 
Ruh Pastası
velvety
mahmut küçükdere
Nuray Çavuş
MAYRI 
mustafa gülmez
busenaz
elif'in Dünyası - Elif Emre Turgay
KUMRAL28 - Feride ismailoğlu
kubb - kübra güldemir
çilekliturta - cilekliturta.wordpress.com
Melek Niyaz
Betül Demiroz Yurdakul
moon on - ayten tuz
sibel öztürk pala
oğuz akdeniz
ereknur - 
Elifinelizi
sihirlimavi
ethem öncül
camelia




Şimdi sıra geldi Çekiliş sonucunaaaaaaaaaa!      :D


1. Çekilişimin sonucu ;

Bıraktığı yorumuyla;

meralhobiartFeb 12, 2012 03:05 PMMerhaba Miray...
Arkadaşım ilk önce bu güzel çekiliş için sana teşekkür ederim ,bu muhteşem kaftanlardan tabi ki bende çok ama çok istiyorum umarım bana çıkar. Çekilişin olduğu gün yani 26 şubat benim doğum günüm ne dersin belki bana şansım doğum günü hediyesi verir. Hoşçakal
Zaten izleyicinim çekilişini blog sayfamda ve face sayfamda paylaştım
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000980389079
http://meralhobiart.blogspot.com/2012/02/cekilis.html
www.meralhobiart@gmail.com  
Ne şanslısın Meralhobiart isteğin gerçekleşti :D

2.Çekilişimin sonucu ;


Bıraktığı yorumuyla;

ozlems.cornerFeb 19, 2012 08:37 AMMiraycım ben de katıldım çekilişe...hepsi çok güzeller,Valide Sultan benim...Sevgiler..
http://ozlemscorner.blogspot.com/2012/02/mirayin-muhtesem-osmanli-kaftanlari.html
Şansı gülen arkadaşlarımı TEBRİK EDİYORUM!  ;)


Şimdilik benden bu kadar!

Görüşmek dileğiyle SEVGİLER! 

25 Şubat 2012 Cumartesi

ÇEKİLİŞİM İÇİN SON ÇAĞRIIIIIIIIIIIII! ;)

Merhaba!

Çekilişime katılmak için hala şansınız var!




Ayrıntılı bilgi için TIK layabilirsiniz..

SEVGİLER! ;)

12 Şubat 2012 Pazar

150. iZLEYİCİYİ TAMAMLAMANIZIN ŞEREFİNE HEDİYE ÇEKİLİŞİM VAR!

Merhaba Sevgili Takipçilerim..

13 Nisan 2011 den bugüne değin yaptıklarımı sıkı bir şekilde takip eden ve yorumlarını esirgemeyen siz değerli takipçilerim arasında hediye çekilişi yapmaya karar verdim.

Çekilişe Katılım Şartları ;

1- İzleyicim olmak(blog sahipleri için) ya da bloğu olmadan dışarıdan beni takip etmek, facefan sayfamı tıklayıp beğenerek takipçim olmak.

http://www.facebook.com/pages/Mirayshandmades/235436356526961.. 


2- Varsa blog, varsa sayfa, varsa face/tweet/...gibi sosyal paylaşım platformlarının hepsinde ve varsa sitesinde AYRINTILI( 1-2 fotoğrafta ekleyerek!) duyurmak..


3- Paylaşım linklerinin de yer aldığı yorumu bu yayının altına yazmak..



Son Katılım Tarihi ; 26 Şubat 2012 00.00

Hediyenin ne olduğunu merak ettiniz mi?  ;)

Tamamen tüm çizimi,ahşabının kesimi de dahil olmak üzere bana ait olan,
"MUHTEŞEM OSMANLI"KAFTANLARIM  'dan oluşan 3'lü 1 set



Valide Sultan serisi
Hatice Sultan Serisi
Hürrem Sultan Serisi
Mahidevran Sultan Serisi
Sümbül Ağa Serisi


150. izleyicimin arasından bu çekilişe katılanları ayrı tutacağım..Yani 2 çekiliş yapacağım ;)
Nasıl??? Güzel değil mi? Benim vefalı arkadaşlarımı es geçemem ;)

Haydi bakalım,paylaşımlarınızı yapıp yorumlarınızı bırakın..

BOL ŞANSLAR!

SEVGİLER!

8 Şubat 2012 Çarşamba

"MUHTEŞEM OSMANLI" KAFTAN TASARIMLARIM ..


MERHABA !

          Vakit buldukça çalışmalarıma devam etmeye çalışıyorum,daha sırada harika şeyler var.. ;) 
Tasarımlarımı yapıyorum, hayata geçiriyorum..Esinlendiğim çok şey var.. Çiziyorum,kesiyorum,deliyorum,boyuyorum..Kısacası atölyeme girdiğim an herşeyi yapıyorum,çırakta benim usta da :D  Bu kez Kız kardeşimin de zemin boyamalarımda yardımı çok büyük..Buradan Minik kuşumuz Şenay'ıma da çok teşekkür ediyorum..
Geçen yıl cam füzyon kursumda çizdiğim kaftanlarımı ahşaba uygulamaya karar verdim ve ortaya çıkardıklarımı sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum. Kaftan duvar panolarımı takım ya da tek tek te kullanbilirim, istenilen renklerden kolaj yapılıp güzel bir Osmanlı duvarı da oluşturulabilirim ;))) .(Bu da şu an aklıma gelen bir fikir bu arada.)






Yorumlarınızı ve yeni fikirlerinizi esirgemezseniz sevinirim..


Unutmadan ;


Cam füzyonda yaptığım kaftanlarımı da paylaşayım;



CAM FÜZYON HAKKINDA KISA BİR BİLGİ VEREYİM ;

Şeffaf ve renkli camın soğukken istenilen formda kesildikten sonra, belirlenmiş şekle göre yerleştirilip, cam için özel olan fırınlarda 750- 900 derecede pişirilip,eritilmesidir. Bu işlem yaklaşık 18-19 saat sürer..Cam füzyon fırını farklıdır.İçi camın erirken patlayıp çatlamasını önleyen cam elyaf ve kaolen ile kaplıdır..
Füzyon tekniği tamamen el işidir. Bu yüzden objelerden biri diğerine benzer, ama asla aynı olmaz.
Bu teknik, insanlık tarihinin en eski cam tekniklerinden biridir ve eski Mısır' da 4500- 5000 yıl önce kullanılmıştır. Aynı dönemlerde bu teknik Anadolu' da da kullanılmıştır. Özellikle Konya Karatay Medresesi Müzesi ve Ankara Sanat Müzesi' nde bu eserleri görmek mümkündür.
İstanbul'da Pendik Belediyesi Halk Eğitim Merkezi bu kursu 3 aylık periyotlarla vermektedir.
Sevgili Hocam Ebru Susamcıoğlu ile ilgili bilgi edinmek isterseniz tıklayabilirsiniz..

http://www.ebrus.net/ 


Görüşmek üzere ..

SEVGİLER!