19 Şubat 2017 Pazar

BEBEKLER GELİYORKEN !

MERHABA!

Yazmaya sürekli yeltendiğim, sürekli erteleyip durduğum bloğuma hoşgeldiniz,
Ben de  hoşgeldim!

Instagram'dan uzun süredir takip edenler biliyorlar.. Burada olamayışımın asıl sebeplerini..Anne ve babamı arka arkaya kaybettim ve toparlanmaya çalışmak gerçekten çok zor oldu benim için..
Zaman öyle hızlı geçiyor ki ve ben buna ayak uyduramayacak kadar hem ruhen hem de bedenen yorulduğum zamanlarım oldu..Şimdi iyiyim,merak etmeyin.. Hayatın devam etmesi gerek!

Neyse ki bebişler hem umut, hem de güzelliklerle geliyor..

Neredeyse tamamı hiç tanımadığım kişilere, hiç adımımı atmadığım yerlere cicilerin..

Fotoğraflarla ufak ufak hikayelerini de paylaşacağım sizlerle..

Uzun bir aradan sonra bol fotoğraflı, bol hikayeli bir paylaşıma hazır mısınız?

" BERA BEBEK "

Bera'nın annesi balonlar olan renkli ama sade bir kapı süsü istiyordu..
Yaptığım 3 çizimden en çok bunu beğendi ve birlikte boyutuna karar verdik. Kesimini yapıp, renklendirdim. Sade,şık ve eğlenceli bana göre..



 " İPEK BEBEK "

İpek, ipek gibi.. Kelebek gibi, dedi annesinin cici arkadaşları..

Sürpriz olarak gitti sahibine..



 " RÜZGAR BEBEK "
Rüzgar bebeğin annesi öyle bir hevesle, istekle en ince ayrıntısına kadar,hatta gece yarılarına kadar yazışarak hazırlattı bu cici piyano kutuyu.. Bittiğinde anneye hiç bir yerden ulaşamadım.. Umarım kötü birşey olmamıştır.. Hala atölyede rafta bitmiş halde bir Rüzgar bekliyor..



" KEREM BEBEK "

Kerem bebeğin annesi kız kardeşine hamileydi. Kerem'in bakım ürünlerini koyabileceği bir kutu istiyordu. Odasını hazırlarken biz henüz tanışmıyorduk. Denizci temalı olduğu için kutusunu da aynı konsepte uygun çalıştım.. 

" EFE BEBEK " 

Efe adından da anlaşılacağı üzere İzmir'e, erken doğum yapan bir anne için çok tatlı bir arkadaşından hediye olarak gitti.. Sadece çerçeveli cici birşey hazırlayayım dedim.. Üzerindeki küçük objeleri elde kesip boyadım.. Küçük Prensin odasına da çok yakışmıştı.. O fotoğraf biraz flu olduğu için kendi çektiğim fotoğrafı paylaşıyorum sizlerle..




" ELA BEBEK "

Bir Prenses abla oluyordu, yeni bir prenses daha geliyordu.. Yine prenseslerin annesinin tatlı dostları iki kız kardeşe de hediyelerle ziyaret edeceklerdi..İzmir den güzel yürekli anneler Ela bevek ve ablası için sipariş vermişlerdi..Toz pembe dünyaları olsun ve hayatları boyunca hep pespembe mutlulukları olsun! 



" CEMRE BEBEK "

Cemre bebek sosyal ağlardan arkadaş olduğum tatlı kadın Nilay'ımın güzel gözlü prensesi.. 
Cemre kocaman oldu, çoook güzel ve çok göz alıcı bir kız.Annesinin Cemre'yi çektiği fotoğraflar 
@place_sky_cemre instgram hesabında.. 




" DERİN BEBEK "

Annesi prensesim olsun dedi.. Ben de prenseslere yakışır cici bir elbise çizdim, boyutuna karar verdik ve kestim. Pembe degrade geçişli,gölgeli boyadım. Tüllerle,Taşlarla tamamladım. 



Derin bebeğin odasında kullanacağı takım olarak bakım kutusu,çerçevesi,kapı süsü ve lohusa şerbeti tepsisi de var.. Kendi ismine özel şablon kesip yine polyester melek, metal objelerle ve taşlarla sonlandırdım..Çok keyif alarak hazırladığım bir set oldu..





"ÇINAR BEBEK "

Bıyık deseni sevilince birkaç kez daha çalıştım aynı kapı süsünü. Orjinali benim tarafımdan çizildi. Şimdi birçok yerde görüyorum..Tamamı elde kesim ve el boyaması. Takımı olarak yine bebek bakım ürünlerini bir arada tutabilmek için cici bir kutu da çalıştım..




" IŞIK BEBEK "

Işık bebek için ; melek kanatlı, uçuk pembeli ve taşlı dedi annesi.. 
Işık ol Işık! Ömrün boyunca ışık saç etrafına!

 " ADA BEBEK "

Ada bizim ailemizin ilk bebeği.. Bu nedenle ne yapacağımı şaşırdım, kendimi kaybettim adeta.. 
Çikolataları,çikolata ikram beşiği, magnetleri,kapı süsü, ıvırı-zıvırı derken, tüm odada tam bir organizasyon hakimdi.. Çok keyifle, çok heyecanla, çok mutlu olarak hazırladım.. Ada 17 Mart'ta 1 yaşında! 
İnşalah hep sağlıkla,mutlulukla ve hiç eksiksiz güzel bir ömrün olsun yengecim.. 



" MEHMET BULUT " ( Nam-ı değer Porti! )

Turuncu tostosun sahibi, instagram fenomeni, blogger bir annenin bebeği.. 

Turuncu woswosu görenler kesin hatırlar muhtemelen..  
Portiye hamileyken yazıştık.. Turuncu tostos olmalıydı tabiki.. 
2 ismi olacağı için ve isimlerden biri de Bulut olacağı için, bulutlar arasında ismi çift sıra çalıştım ve az bi zaman kala bitirip hızlıca kargoya yetiştirdim. 
Tatlı,ballı minnak büyüdü bile birazcık..
Bu güzel macerayı takip ederken izlemekten büyü keyif alıyorum..

Takip etmek isteyenler için tık tık@serenozguntunc 





 " KUMSAL BEBEK "

Yumuk yumuk, masmavi gözlü bebek pembesi bir kız Kumsal.. Bakım kutusu ve bez kutusu çalışmıştım.. Kendi renklerimi kendim karıştırdığım için bu pembe benim en sevdiğim kız bebek tonlarından.. Bu kutulara da çok yakıştırmıştım. Kendi kesimim olan puantiye şablonla da zemin deseni verdim. çizgiler ise tamamen fırça..Üsk kapak ve yan kısımlara elde kesim melek kanatları kullandım. Melek Kumsal sağlıkla büyü.. 




" ALİ BEBEK "

Çok severek,keyif alarak ve çok uzun süren bir çalışmaydı..
Annesi benim okuldan arkadaşım olan Dilek'imin minik oğlu içindi..
Hayvanlar olabilir dedi.. Bana bıraktı tamamen..
Kesiminden sonra renklendirme kısmı tabiki her zaman olduğu gibi çok keyifliydi.. 
Çok detaylı olduğu için  bir kaç fotoğraf daha ekledim..
Ali hızla büyüyor.. Sevgiyle..






" CEREN BEBEK "

Deniz temalı Kerem bebeğin minik kardeşinin bakım kutusu.. Fiyonklu,taşlı.. Kız kısmısı işte.. Çok tatlı.. 


 " MEHMET ÇAĞAN BEBEK "

Ahh ne stress ! Hazırlayana kadar ne sıkıntı.. 1 ay kala annesiyle haberleştik.Smokinli, papyonlu, şık, prens tacı da olsun dedi..  Mehmet Çağan bekleyemedi. Erken gelmeye karar vermiş meğer bıdık. Annesi "yarın doğuma alacaklar" diye haber verince Hatay'a uçak kargo yapıp, havalimanından aldırmıştık..Çağan da 1 yaşında olan bebeklerimden o da büyüyor.. Sağlıkla huzurla.. 



" GÜNEŞ BEBEK "

Annesi resim öğretmeni olan Güneş'in kapı süsünü birlikte tasarladık.
Bulutların arasından parıldayan güneş,gökkuşağı,fiyonklu ve çilli cici bir kapı süsü oldu.. 
El boyamasının tavrı nasıl da başka..



" FETHİ EGE BEBEK "

Bal suratlı tontiş bir bebek Fethi Ege.. 
Canım arkadaşım Esra'mın oğlu, Aymira'nın kardeşi..
Son anda yetiştirdim. Birlikte boyayacaktık annesiyle ama hamilelik son zamanlarda zorlamıştı Esramı.. 
Neyse Fethi Ege topaç gibi ve en ısırmalık zamanlarında.. 
Çok şükür! 
Görmek isterseniz instagram :
@esraeba 




 "KAAN ÇINAR BEBEK "

Annemiz isminden yola çıkarak çınar ağacı olsun dedi..Yapraklarla da ismi ön plana çıkardım.. Tamamen elde kesim ve el boyaması olarak çalıştığım bu bebek kapı süsümüzü büyüdüğünde de hatıra olarak asmaktan keyif alacağını düşünüyorum. Ağaca bağlanmış lastikte sallanan çocuğumda gz ardı edilmemesi gerekn detaylardan. Instagram hesabımda videolu olarak çekmiştim. dilerseniz göz atabilirsiniz. Tık Tık ! 



 " GÜVEN BEBEK "

Güven can dostum Berna'nın biricik yeğeni..
Adı gibi güvenli bir ağacı olsun, Güvenle, özgürce o ağaçta sallansın dedik. İsmimiz ağacın en güvenli yeri olan köklerinde yer aldı..  Güven sabahları uyandığında süsüne bakıp konuşmaya çalışıyormuş şimdilerde.. Çiziminden kesimine, tamamı el boyaması olan bu kapı ya da duvar süleri erkek bebekler için gerçekten hoş oldu.. sadece bebekken değil, bir ömür seyretmek isteyecekleri güzel bir hediye aslında..  
Berna'nın instagram adresi : @odaatolye çok güzel cicileri var bence ismin üzerine tık tık! 



" DOĞA BEBEK "

Kapı süsü için yetişememiştim. elim de bitirmem gereken işlerim vardı.. Kısmet cici bir askılık hazırladım Doğa'ya.. Annesi @eceninsirindunyasi sağlık,mutluluk ve huzurla.. 



" LİNA BEBEK "

Eşimin lisans öğrencilerinden Gizemciğimin doğmak üzere olan minik yeğeni için hazırladığım kelebekli,balerinli,melek kanatlı cici kapı süsümüz.. Farklı bir boyama tekniği ile boyadım kanat kısmını.. Balerinimizin tacını da telleri bükerek taşlar ile süsleyerek hazırladım. Fotoğrafı yakınlaştırarak kanatlardaki sim detayını az da olsa görebilirsiniz.Fotoğraflarda bazı ince detayları gstermek oldukça zor.. 




" DENİZ BEBEK "

Deniz bebekte erken gelen bebeklerimden.. Anne İsmi gibi olsun, deniz konsepti olsun, denizin içi olsun dedi.. Çizdikçe çizdim ben de.. Kesimi bittikten sonra en güzel an geliyordu,renklendirme..Her yeni bebek kapı süsü benim için yeni bir boyama kitabı.. Küçük çocuklar gibi büyük bir coşkuyla,emekle boyuyorum..
Koştura koştura İstanbul Kozyatağı'ndaki hastaneye gidip kapıya asmıştım..Yeni doğmuş bir bebek,annenin yorgun ve ağrılı bakışları,etrafındaki herkesin şaşkınlığı.. O an orada o heyecana ortak olmak gerçekten çok güzeldi..







 " UZAY BEBEK "

İsimden yola çıkarak annesi daha doğmadan Uzay'ı astronot ilan etti.. :)
Minik Uzay için çok farklı bir tasarım yaptım. Uzay mekiğine bağlanmış yaşam borusu, dünya ya uzaklığı ve yıldızlar arasında oluşu çok tatlıdı. Aslında farklı bir çizimim daha vardı ama, annemiz el sallayan şirin astronutumuzu beğenmişti.. Yine bir akşam vakti hastaneye götürmek durumunda kaldıklarımdan.. Sağlıkla..






"EVA BEBEK "

Taş devri Çizgi filminin en minik kahramanlarından Çakıl'ı melek kanatları eşliğinde istedi babası..
Annesine sürprizdi, ellerine ulaşana kadar paylaşım yapmadım..  
Eva bebek te Türkiye'nin güneyinde hızla büyüyor.. 




" DOĞA BEBEK "

Ah Doğa Ah! 
2 ay erken geldi ve yeterli kiloya gelene kadar küvoz de başladı hayata.. Doğa'nın evine sağlıkla gelebilmesi dualarımızla bekledik..Çok şükür geldi ve annesi bal suratlı minnağın fotoğrafını gönderdi.. Kapı/Duvar süslerimin hepsini dualarla, sevgiyle,mutlulukla hazırlıyorum ama Doğa nın kapı süsünü hazırlarken çok şükrederek hazırlamıştım..



" CAN BEBEK "

Minik Can'ın siparişi geldiğinde eli kulağında denildi.. Her an gelebilir.. Yetiştirebilmek için bir kaç gece sabahkamam gerekse de, çok içime sinen bir tasarım oldu.. Can'ın babasının ismi Barış olduğu için dünyanın ortasında barış simgesini annenin isteği üzerine sürpriz olarak hazırladım.Sağlıkla, huzurla..


Tüm bebeklerim benim güzelliklerim.. Hepsinde ayrı mutlu oldum, daha nasıl güzel olabilir diye çok düşünerek tasarladım ve hayata geçirebilmenin mutluluğunu yaşıyorum..
Dilerim tüm bebekler hayatları boyunca hep sağlıklı,mutlu,huzurlu büyürler!

Umarım keyif almışsınızdır..

Diğer sosyal ağlarım :

INSTAGRAM :  @mirayshandmades  

FACEBOOK  :  Mirayshandmades   

ÇOK SEVGİLER!

1 yorum: